HAFTA
|
KONU
|
DOKÜMANLAR
|
1
|
Destinasyon kavramı ve özellikleri, turizm
destinasyonlarında turistik ürünün temel unsurları (çekicilik,
ulaşılabilirlik, turistik donatım, destinasyon imajı, fiyat, kurumsal ve
fiziksel altyapı, nitelikli insan kaynağı), destinasyon yönetimi, destinasyon
pazarlaması, başarılı destinasyonlar için öne çıkan kriterler
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
2
|
Destinasyon planlama ve politikası: süreç yaklaşımı,
plansız gelişim dönemi, arz odaklı turizm planlama dönemi, ekonomik ve
mekansal planlama, çağdaş planlama yaklaşımı dönemi, planlama ekibinin
oluşturulması, sorunların belirlenmesi
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
3
|
Destinasyonlara seyahat motivasyonları, destinasyon
tercih ve pazarlamasında itici (içsel) ve çekici (dışsal) faktörler
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
4
|
Destinasyon kişiliği, insan kişiliği, marka kişiliğinin
tespit edilmesi, marka kişiliği ve tüketici ilişkisi, destinasyon kişiliği
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
5
|
Destinasyon pazarlamasında deneyimsel tüketim etkisi,
deneyim ve deneyimsel tüketim, turizm ve deneyimsel tüketim, destinasyon
pazarlaması ve deneyimsel tüketim
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
6
|
Destinasyon markalama stratejileri, destinasyon
markalama, marka ve destinasyon markası, destinasyon markalama ile ilgili
temel kavramlar, destinasyon markalamanın düzeyleri,
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
7
|
Ara Sınav
|
|
8
|
Destinasyon imajının geliştirilmesi, destinasyon
imajının bileşenleri ve özellikleri, destinasyon imajı geliştirme yolları
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
9
|
Destinasyon pazarlamasında dağıtım kanalları,
destinasyon pazarlaması, dağıtım kanalları, tur operatörleri, seyahat
acentaları, küresel dağıtım sistemleri ve sosyal medyanın pazarlama etkileri
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
10
|
Destinasyon yönetimi ve e-turizm, destinasyon internet
sitesi, internet sitelerinin genel özellikleri, internet sitelerinin
destinasyon pazarlamasında önemi, destinasyon yönetiminde sanal gerçeklik,
destinasyon yönetiminde dijital kültürel miras uygulamaları
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
11
|
Etkinlikler ve destinasyon yönetimi, etkinlikler ve
destinasyon ilişkisi, etkinlikler ve turizm ilişkisi, etkinliklerin
destinasyon ekonomisi üzerine etkileri
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
12
|
Paydaşlarla destinasyon yönetimi, paydaş teorisi,
destinasyon paydaşları, destinasyon yönetimi ve paydaşlar, ticari paydaşlar
ve destinasyon yönetimi, ticari olmayan paydaşlar ve destinasyon yönetimi
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
13
|
Destinasyon temelli kriz yönetimi, kriz kavramı,
krizlere neden olan faktörler, iç ve dış faktörler, kriz türleri, kriz yönetimi,
krizin etki ve sonuçları
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
14
|
Destinasyon yönetimi bölge profili, bölgesel planlama,
turizm profili, program ve performans, pazar analizi, turizm hizmet analizi,
SWOT analizi ve stratejik değerlendirme
|
İlgili öğretim üyesi/ görevlisi tarafından
belirlenecektir.
|
15
|
Final
|
|